Mini quiches


Het recept voor deze mini vegan quiches kun je hier vinden:

Mini Crustless Tofu Quiches

Ik heb deze al eerder gemaakt, alleen dan met gewone tofu; ik heb toen iets meer sojamelk erbij gedaan. Helaas had ik toen nog geen silicone muffin vormpjes en zagen ze er niet uit.
Ditmaal heb ik het met silken tofu gemaakt, maar zoals ze al in het recept aanraadt zou het kunnen zijn dat je dan wat meer maizena moet gebruiken. De mini quiches waren enorm lekker, de smaak was geweldig, maar de volgende keer laat ik de sojamelk geheel weg en laat ik het iets langer in de oven in plaats van meer maizena te gebruiken.

Al met al een geweldig leuk receptje, die heel erg ei-ig aandoet en die zeker de moeite waard is. Wij hebben er kort gekookte broccoli bij gegeten en de mediterraanse tomaten chutney van Smaak Geheimen.


Print Friendly and PDF

Geen opmerkingen:

Een reactie posten