Vegan Pizza met No Muh Kaas

Vegan Pizza!! Ja het kan :-) Ik vind pizza heerlijk, in alle vormen en smaken. Alleen mis ik wel zo nu en dan de kaas erop. Onlangs heb ik bij de Biomarkt in Amsterdam de No Muh kazen van Vegusto kunnen kopen. Deze kazen zijn helaas lastig te krijgen, en ik snap echt niet waarom, ze zijn zo goed! We hebben als eerste de No Muh Pikant aangebroken en die is echt een prima oude kaas vervanger.
We eten het op een stokbroodje met een plakje tomaat , en zoals hier lekker over de pizza heen geraspt.

Gebruik voor de pizza een bodem die geheel plantaardig is, smeer er een kant en klare saus overheen (hier heb ik de tomaten en chili pasta saus van Jamie Oliver gebruikt, die is lekker pittig.
Daarop plakjes tomaat, uien ringen, plakjes champignons, artisjokken en eroverheen geraspte No Muh kaas. Alles lekker bestrooien met Italiaanse kruiden (of alleen oregano, ook erg lekker) en smullen maar!
Print Friendly and PDF

Geen opmerkingen:

Een reactie posten