Vegan MoFo

Vegan MoFo, geen idee wat het inhoud? Kijk dan hier:
http://www.veganmofo.com/about-3/

Het idee is om je in te schrijven in de Vegan Blog Maand Oktober en in die maand zoveel mogelijk blogs plaatst over veganistische voeding en je recepten. Ik ga het proberen, alhoewel oktober sowieso al een hele drukke maand wordt, eten moeten we toch..dus waarom er niet direct over bloggen.

Ook zin om mee te doen? Schrijf je dan hier in:

Hey You! Sign up for VeganMoFo 2012!



Print Friendly and PDF

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ook mee doet! Reken maar dat ik regelmatig langshop. Voor mij wordt het een Grote Uitdaging om iedere dag een blog online te krijgen... Succes en veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn echt nog zoveel Nederlandstalige vegan blogs die ik (nog) niet kende... Zo leuk om er dan tegen te komen in de lijst van Vegan MoFo! Veel succes met 't bloggen volgende maand, ik ga de uitdaging ook aan!

    BeantwoordenVerwijderen