vega(n) katten meeting

Vegan MoFo #8:
Op het Kattenplaza forum onstond een topic over gezond eten en vegetarisme en daardoor vanzelfsprekend ook over veganisme. Het werd een gezellig topic met heerlijke tips en ideetjes dat het idee ontstond een vega(n) kattenmeeting te houden. De gastvrouw en ik waren de enige veganisten, maar toch heeft iedereen ervoor gekozen geheel plantaardige gerechten mee te nemen, geweldig!

Er was dan ook een overdaad aan lekker eten, we hebben overal van gesmuld en genoten :-) Bovenal was het ook heel erg gezellig zo met al die dames die én van katten houden én van lekker eten. De middag vloog voorbij.


Ikzelf heb brownies en de truffels uit de blog van gisteren meegenomen. Er waren muffins, fruitsalades, pastasalade met gegrilde groentes, groentechips, fruitspiesjes met poffertjes, een pompoensoep, kleine minibroodjes voor erbij en een heerlijke quiche en dat allemaal geheel plantaardig!

Zeker voor herhaling vatbaar :-)




 
 




Print Friendly and PDF

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal geweldig uit! En ik kan me niks knussers voorstellen... katten & tea-en op een mooie herfstdag, mmmmmm :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg! :) Hebben jullie ook katten meegenomen? :p

    Ik was toevallig onlangs op zoek naar recepten om zelf kattenvoer te maken (als bijvoeding). Afgezien van de discussie over wat een kat zou moeten eten is er weinig over te vinden. Eén van m'n 2 katten is zo dol op kikkererwten en groene bladgroenten, dat ik dacht, als ik daar nou wat dingen als edelgist en zeewier doorheen mik dan is het vast gezond en lekker voor ze. Kon er geen topics over vinden helaas. Misschien ga ik maar gewoon eens experimenteren.

    Overigens, fruitspiesjes met poffertjes ga ik onthouden! Kan mooi samen met het recept voor de poffertjes wat ik laatst gepost heb :)

    BeantwoordenVerwijderen