Den Haag: Veggies on Fire

Vorige week moest ik voor mijn werk twee dagen in Den Haag zijn. Vanwege de grote afstand vanuit het hoge noorden besloten mijn collega/vriendin Pauline en ik al de avond ervoor af te reizen naar de vegetarische "hoofdstad" van Nederland.

Daar hoort natuurlijk wel een lekker etentje bij. Ik had al wat rond gekeken op het internet en uiteraard had ik de post van Alynda gezien over Veggies on Fire dat we er niet lang over na hoefde te denken om hier naar toe te gaan.

Van te voren had ik bedacht dat ik de chipotle burger zou nemen, als er iemand verzot is op chipotle dan ben ik het wel :-) Ter plekke besloot ik echter voor de seitan saté te gaan en dat was een geweldige keus. Het was meer een Indonesische saté geserveerd op rijst met erbij lekker veel salade en groente. Vullend was het zeker! Omdat ik ook nog een toetje wilde was ik blij dat ik geen voorgerecht had gekozen.


Pauline besloot voor de raw wrap te gaan. Helaas is het menu afgelopen week gewijzigd en kan ik nu niet precies opnoemen welke enorme keur aan groente er in deze prachtige wrap zat. Ook deze was volgens Pauline erg lekker en zag er schitterend uit.


Staat er chocolade op de dessertkaart dan heb je grote kans dat ik die neem. En jawel een raw chocolade framboos taartje! Heerlijk! En prachtig geserveerd.


Pauline had de kokos-limoen taartje met choco mousse bolletje. Ook erg lekker, met name het taartje.


Wat ontzettend jammer dat dit restaurant zo ver weg zit! Helemaal plantaardig, raw opties, lekkere wijn,  leuke sfeer, ontzettend aardige eigenaresse, vriendelijk bediening tegen schappelijke prijzen.

Ik denk dat ik met Rick maar eens snel een weekendje Den Haag moet boeken. Doordat de andere dagen helemaal volgepland waren vanuit het werk (gelukkig was het prima geregeld met veganistisch eten) heb ik geen tijd gehad om Den Haag verder te ontdekken en dat ben ik een volgende keer zeker van plan.

Veggies On Fire
Beeklaan 385
2562 AZ, Den Haag
Geopend: woensdag tot en met zaterdag van 17:00 tot 23.00 uur

Print Friendly and PDF

Geen opmerkingen:

Een reactie posten